DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
Taip, mes dedame visas pastangas, kad produktų nuotraukos būtų kuo tiksliau pateiktos, kad gautumėte būtent tai, ką matote. Tačiau kartais gali atsirasti nedideli spalvų neatitikimai dėl monitoriaus nustatymų arba fotografavimo metu esančių šviesos sąlygų. Medžiagoms, tokioms kaip mediena, gali būti būdingos natūralios išvaizdos svyravimai. Jei turite konkrečių klausimų ar abejonių dėl produkto, nedvejodami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Mes visada pasiruošę atsakyti į visus jūsų klausimus.
Užbaigus užsakymą, turėtumėte automatiškai gauti patvirtinimo el. laišką, kuris yra pirkimo kvitas. Be to, paprastai galite matyti savo pirkimo kvitą ir savo klientų paskyroje mūsų platformoje, jei tokią sukūrėte. Ten rasite skyrių, kuriame išvardytos visos ankstesnės užsakytos ir atitinkami kvitai. Jei turite sunkumų surasti pirkimo kvitą, galite drąsiai susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Mes mielai jums padėsime.
Norėdami grąžinti prekę, prašome atsiųsti el. laišką mūsų klientų aptarnavimo tarnybai. Gavę jūsų prašymą, atsiųsime jums grąžinimo etiketę. Tiesiog ją atsispausdinkite ir pridėkite prie pakuotės, prieš siunčiant ją atgal. Kai tik gausime ir patikrinsime grąžinimą, grąžinsime jums pirkimo sumą.
Jei turite daugiau klausimų apie grąžinimo procesą, mūsų klientų aptarnavimo tarnyba visada pasirengusi jums padėti.
Žinoma, stengiamės populiarias prekes, pažymėtas kaip "neturima sandėlyje", papildyti kuo greičiau. Tačiau dėl įvairių veiksnių, tokių kaip pristatymo laikas arba sezoniškumas, gali būti tam tikrų vėlavimų. Taip pat gali pasitaikyti situacijų, kai keli klientai vienu metu gali gauti paskutinį prieinamą produktą, nes mūsų sistema kartais turi tam tikrų trikdžių. Tokiais atvejais mes nedelsdami su jumis susisieksime, kad aptartume tolesnius žingsnius. Jei turite akį ant konkretaus produkto, rekomenduojame reguliariai lankytis mūsų svetainėje arba užsiprenumeruoti mūsų naujienlaiškį, kad būtumėte informuoti apie naujausią prekių prieinamumą. Jei turite papildomų klausimų, mes mielai jums padėsime.
Paprastai galite siųsti savo užsakymą į bet kokį adresą, esantį mūsų pristatymo zonoje. Tai gali būti jūsų namų adresas, darbo vieta arba draugo ar šeimos nario adresas. Tačiau kai kurie produktai ar pristatymo parinktys gali turėti tam tikrų apribojimų dėl pristatymo vietos. Tikslesnės informacijos apie tai galite rasti mūsų pristatymo sąlygose arba, jei turite kokių nors neaiškumų, galite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Mes čia tam, kad jums padėtume.